ronaldenjacqueline.reismee.nl

Canada

  1. In 2019 besloten Harry, Inge, Ronald en ik een mooie reis te gaan maken in Canada.
  2. Bij Doets reizen is deze geboekt: starten in Calgary en van daaruit met de camper naar Vancouver.
  3. Dan met de auto verder naar Vancouver eiland.
  4. Helaas kwam in 2020 de corona pandemie, en moesten we de reis een jaar uitstellen. Maar ook in 2021 kon het niet doorgaan.
  5. Maar dit jaar gaan we wel!
  6. Van een aantal mensen kreeg ik de vraag of ik weer een blog wilde gaan bijhouden, en vond dit wel een leuk idee.
  7. Vandaar mijn eerste verhaal.
  8. Voor wie het leuk vindt om ons te volgen; ga je gang en lees af en toe mee.
  9. Als je het niet wilt volgen: ook prima. Voel je niet bezwaard.

Ik ga mijn best doen om mooie foto's te maken en deze bij te voegen. Op jacht naar de beren, en al het moois wat we tegen mogen komen.

En dat het mooi gaat worden is zeker, dat hebben we gezien van degenen die ons al voor zijn geweest. Voor hen zal het weer een herkenning zijn.

We vertrekken op 21 augustus; als Corona, apenpokken, treinstakingen, boerendemonstraties, Schipholstrubbelingen e.d. tenminste de boel niet gaan saboteren.

Groetjes, Jacqueline


Reacties

Reacties

Marianne

Hoi, ja gezellig om met jullie mee te reizen. Veel plezier allemaal.

Manita

Eindelijk dan! Heel veel plezier en genieten gaan jullie zeker van al dat moois! (en ik mag nog een keertje meegenieten:)

Miriam

Het ziet er naar uit dat het nu toch echt gaat gebeuren. Leuk om mee te reizen! Een superfijne tijd gewenst, geniet van de geweldige natuur.

Leny en Evert

Hoi, wij vinden het ook super leuk om jullie te volgen. Ga samen heel veel genieten en er een prachtige reis van maken.

Claudia

Eindelijk, de wereld is nu ff van jullie. En alles wat er saboteert wacht maar ff. Nog een paar dagen en dag genieten. Fijne vakantie.

Marja

Wij gaan in elk geval jullie reisavonturen volgen en meegenieten.
Alvast een goede start.

Mirelle

Veel plezier! Ik ben benieuwd naar je blog en de mooie foto’s die jullie gaan maken.

Else

Eindelijk gaat het voor jullie nu echt gebeuren. Heel veel plezier en ga volop genieten. Ik reis graag (nogmaals) mee door dit mooie land

Ton en Els

Wij reizen graag mee naar dat mooie Canada. Veel plezier met jullie vieren.

Monique

Heel leuk dit!! Gaan jullie zeker volgen!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!