ronaldenjacqueline.reismee.nl

Calgary

Vertrek van Amsterdam naar Calgary.

Vanmorgen met de bus en de trein naar Schiphol gegaan, waar we om 8.30 uur aankwamen.

Snel naar vertrekhal 2 waar Harry en Inge net hun bagage al hadden afgegeven. Wij konden hier ook meteen doorlopen, waardoor we al snel de ruimbagage konden droppen.

Toen door naar de security, en daar waren we om 9.15 uur ook al doorheen.

Paspoortcontrole ging ook redelijk snel. Op naar de koffie en taxfree shoppen.

Verder ging alles prima, vertrokken redelijk op tijd, en waren om 13.30 uur (ongeveer) in Calgary. Daar ging ook alles redelijk vlot.

Harry en Inge ontvangen via de mail een bericht dat ze zich moesten laten testen op Covid. We wisten dat dit mogelijk was, dat hadden we van te voren al gelezen, maar zij waren de pineut. Zij gingen weer terug naar het vliegveld, testen halen, op de kamer de test doen onder begeleiding van een online nurse, maar alles zat tegen. Ze zijn 2 uur ermee bezig geweest en helaas lukte het maar niet alles zoals voorgeschreven te doen. De barcode op hun testen klopten niet etc.

Nu moeten ze vanmorgen weer terug naar het vliegveld, laten zich daar testen, en moeten zelf de testen ergens naar toe brengen om het te laten onderzoeken. Een heel gedoe allemaal.

Momenteel veel moeite met het tijdverschil. We gingen om 21 uur Canadese tijd slapen (= 5 uur AM Nederlandse tijd)

We gaan zo ontbijten, en later de camper ophalen. Hopelijk gaat het vandaag met de Covidtesten goed voor Inge en Harry, en zijn zij op tijd weer terug om de camper op te halen.

Toen ik vanmorgen wakker werd, waren er heel veel Whats app berichten binnen gekomen omdat ik vandaag jarig ben. 65 jaar! Vroeger moest je met deze leeftijd met pensioen, maar nu mag ik nog 2 jaar langer werken ;)

Veel liefs van Ronald en Jacqueline

Marianne

Hoi, leuk om zo snel al van jullie te horen. En nogmaals gefeliciteerd met je 65e verjaardag. Bofferd dat je nog 2 jaar mag .... . : ) Hoop dat de Covid testen van Harry en Inge goed gaan. Veel plezier allemaal.

Monique

Hoe leuk is dit, je blog! Succes morgen met die testen, hopelijk kan jullie vakantie dan “echt” beginnen

Miriam

Julie hebben in ieder geval een goede reis gehad en jullie zijn in Canada. Met de testen komt het hopelijk vlot goed en dan rijden maar en genieten. Zo mooi!

Leny en Evert

Nogmaals gefeliciteerd zusje met je 65 e verjaardag. Jammer van de strubbelingen voor Harry en Inge, maar dat gaat vast goed komen. Straks zijn jullie aan de tijdzone gewend en wordt het een en al genieten. Veel groetjes van ons

Marja

Natuurlijk ook nogmaals gefeliciteerd.
En hopelijk komt er een goede covid uitslag.
En het tijdsverschil komt vast goed.
Heeel veeel plezier.

Manita

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hopelijk gaat het goed met de covid tests zodat jullie vakantie echt kan beginnen. En Groenland is mooi wit hè :) Veel plezier, geniet van al het moois.

Ton en Els

Het kan een heel gedoe zijn soms, maar ja het zal wel goed komen. Veel plezier op jullie reis . Over een maand lachen jullie hier om. Groetjes

Ton en Els

We zien geen foto's of verhalen?