ronaldenjacqueline.reismee.nl

van Whistler naar Vancouver

Vandaag even na 9 uur vertrokken naar Sea to Sky gondola; en op weg naar Vancouver.

Dat was maar een stukkie van 80 km, een makkie na de lange rit die we naar Whister toe hebben gehad.

Rond half elf gingen met de gondel naar boven, en namen boven eerst even een bakje koffie met een chocolade cupcake. Daarna genoten van het uitzicht en over de hangbrug gelopen. Daar eerst de spiritloop gewandeld, en aansluitend de wonderworldloop.

De dieren lieten zich niet zien, behalve een eekhoorn, maar wel genoten van de omgeving.

Daarna weer met de gondel naar beneden, nadat we eerst nog even in de giftshop hebben rondgekeken en ik een berenbel heb gekocht. Hij rammelt lekker!

Rond 13. 15 uur reden we weer verder voor het laatste stuk naar Burnaby Cariboo park.

Een grote camping, met ontzettend veel plaatsen, maar het lijkt meer op een parkeerplaats dan een camping. We hebben niet veel ruimte: onze luifel zit tegen de heg aan die ons scheidt van de buren.

Ook hier zien we weer de gigantische grote campers en caravans.

Verder is er een zwembad waar we even in gezwommen hebben, en wasserette (maar alles is al gewassen), een game- en fitnessruimte (geen behoefte aan).

En we hebben een goede internet verbinding, waardoor het lukt om een aantal foto’s te uploaden.

Vanavond gezamenlijk gegeten en zoveel mogelijk de restjes opgemaakt, want dit wordt onze laatste nacht in de camper. Morgen gaan we hem weer inleveren en gaan we met 1 auto verder.

We gaan ons huisje missen, het is inmiddels zo vertrouwd geworden. Alles heeft zijn plekje en we hebben alles binnen handbereik. Dat zal weer wennen worden, als je weer in de rugzak moet gaan graven naar een shirtje o.i.d.

Het volgende verhaal wordt het 2e deel van de vakantie: Vancouver island, met verblijf in hotels.

Tot dan!

Leny en Evert

Leuk om alles weer te lezen en de foto's te zien. Geloof het meteen dat jullie het huisje gaan missen.